wtorek, 2 października 2012

Jak wznieść się w rankingu ogólnym. Przepis na ranking ogólny.

Nie ma chyba gracza, który nie chciałby osiągnąć wysokiej pozycji w rankingu. Wszakże wiąże się z tym wiele korzyści. Obecnie na howrse można kupić "przepis na ranking ogólny" w cenie kilkudziesięciu tysięcy equus. Tutaj podam go Wam zupełnie za darmo, jest on banalnie prosty do wykonania :). Mam nadzieję, że odniesiecie sukces i pochwalicie się tym w komentarzach.








PRZEPIS NA RANKING OGÓLNY








Wpływ na pozycję w rankingu ogólnym ma suma umiejętności wszystkich Waszych koni i to właśnie ich liczba jest wyświetlana obok nicku. Wiadomo, że aby znaleźć się jak najwyżej, musicie kupić dużą liczbę koni, wytrenować swoje lub zakupić droższe ale lepiej wytrenowane wierzchowce. 

Dla bogatych - kup na sprzedażach jak największą ilość koni powyżej 500 UM. 

Wersja ekonomiczna - kup na sprzedażach tańsze konie, których umiejętności oscylują w granicach 200-300 UM.

Dla wytrwałych - kup konie powyżej 2 lat życia, z jak największym PG i trenuj je codziennie aby ich umiejętności rosły.




Jak najszybciej uzyskać efekty stosując wersję dla wytrwałych? Kup konie, które rasowo przodują w ujeżdżeniu i zacznij od trenowania właśnie tej umiejętności.



źródło obrazka: www.howrse.pl



2 komentarze:

  1. Dzięki :)

    mam ranking ponad 1300 i jutro będzie pewnie 1100 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki bardzo mi pomogło miałam ranking 90909 a przez tydzień mam 1109

    OdpowiedzUsuń